Умови повернення або обміну

Компанія здійснює повернення товару згідно Закону «Про захист прав споживачів»

Термін повернення:

14 днів із моменту купівлі товару

Вартість повернення:

По домовленості
Повернення можливе протягом 14 дня після отримання (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Згідно з чинним законодавством ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:
  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності кур’єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур’єру, ми обов’язково його замінимо. Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки.

Що робити, якщо виявлено брак? 

Ми прагнемо бути максимально лояльними до наших покупців і в повній мірі дотримуємося вимог закону “Про захист прав споживачів". При необхідності повернення товару Вам необхідно надати:

– товар (і всю його комплектацію) в непошкодженій упаковці і з непорушеною цілісністю пломб;

– товарний чек;

– гарантійний талон;

– акт на списання товару, виписаний сервісним центром (у випадках, коли повернення товару здійснюється через неможливість його гарантійного ремонту);

– паспорт та ідентифікаційний код.

Повернення грошей за товар проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві протягом 7 днів з моменту пред’явлення відповідної вимоги