Умови
гарантії

1) Гарантія дійсна тільки при наявності правильно й чітко заповненого гарантійного талону із зазначенням моделі виробу, серійного номера виробу, дати продажу, підпису продавця та чітких печаток Фірми продавця.

2) Відлік гарантійного терміну починається від дня продажу.

З) Гарантійний ремонт проводиться тільки в авторизованому сервісному центрі протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні.

4) При виконанні гарантійних ремонтів термін гарантійний термін продовжується на час перебування виробу в ремонті. Зазначений час визначається від дня звернення споживача в АСЦ із вимогою про усунення недоліків.

5) При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуюючих або їхніх складових частин виробу, у післягарантійний період, на які встановлені гарантійні строки, гарантійний термін на нові комплектуючі або складові частини виробу визначається від дня видачі споживачеві виробу після ремонту й становить один місяць.

6) Несправні вузли виробу в період дії гарантійних зобов`язань ремонтуються за рахунок АСЦ або замінюються на працездатний виріб. Рішення про доцільність ремонту або заміни приймають Фахівці АСЦ. Несправні вузли, замінені в період дії гарантійних зобов`язань, переходять у власність АСЦ.

7) Гарантійний ремонт виконується при наданні несправного виробу в чистому вигляді та повній його комплектності, при наявності повністю та правильно заповненого гарантійного талону

8) Для надійної та тривалої роботи кондиціонерів повітря та теплових насосів виробник рекомендує проводити періодичне технічне обслуговування спеціалістами АСЦ не менше двох разів на рік, в іншому разі споживачу може Бути відмовлено в гарантії.
Технічне обслуговування не входить у перелік робіт, які виконуються в рамках гарантійних зобов`язань. З повним переліком робіт, які виконуються в рамках технічного обслуговування кондиціонерів та теплових насосів, а так само їхньою періодичністю, Ви маєте можливість ознайомитися в інструкції користувача або в АСЦ.

Роботи з монтажу/демонтажу кондиціонера чи теплового насосу або одного з його блоків для гарантійного ремонту виконуються Фірмою, що встановила виріб. Для якісної підтримки чистоти повітря в приміщенні, кондиціонерам повітря та тепловим насосам, необхідно своєчасно робити заміну та очищення Фільтрів приладу.

9) Виріб знімається з гарантії у випадках:

– порушення правил використання виробу, зазначених в інструкції з експлуатації

– виявлення слідів ремонту в неуповноваженому сервісному центр або іншого несанкціонованого втручання;

– якщо виріб, призначений для роботи в побутових умовах, використовувався в комерційних цілях або для інших цілей не передбачених конструкцією даного
виробу;

– виявлення несанкціонованої заміни конструкції або схеми виробу (за винятком випадків, обумовлених в інструкції для експлуатації), виявлення неправильного або некваліфікованого монтажу/демонтажу виробу;

– підключення до виробу стороннього обладнання, що призвело до виходу з ладу самого виробу.

Висновок про вихід з ладу виробу, в результаті впливу вищесказаних Факторів, робиться Фахівцем АСЦ.

10) Гарантія не поширюється на компенсацію збитку заподіяного іншому обладнанню, що працює разом з даним виробом.

11) Гарантія не поширюється на наступні несправності:

– зовнішні й внутрішні забруднення, подряпини, тріщини, вм`ятини та інші механічні ушкодження. Недбале поводження, застосування до блоків управління й комутації надмірних зусиль і т.п.;

– ушкодження, викликані незалежними від виробника причинами, такими як: явища природи й стихійні лиха, пожежа, домашні й дикі тварини, потрапляння всередину виробу сторонніх предметів, комах, речовин, рідин і т.д.

– ушкодження, викликані невідповідністю параметрів живильних мереж державним стандартам та іншими подібними Факторами;

– ушкодження, викликані використанням нестандартних видаткових матеріалів, адаптерів, запчастин і т.д.;

– не розповсюджується на несправності, викликані некваліфікованими діями під час монтажу, встановлення, або внаслідок спроб ремонту неуповноваженими сервісними центрами та особами;

– внаслідок виявлення механічних ушкоджень, нанесених Споживачем під час експлуатації приладу;

– внаслідок експлуатації не за призначенням;

– внаслідок витоку фреону за місцями з’єднань Фреонових магістралей, за якість яких несе відповідальність монтажна організація.

12) Гарантія не поширюється: на програмне забезпечення, частини оформлення корпуса, лампочки, батарейки й акумулятори, картридж насадки, фільтри, запобіжники й інші деталі, які мають обмежений строк гарантії.

Будь-яку додаткову інформацію про сервіс Ви можете отримати за телефоном 098 157 55 65 / 099 076 44 39 або звернувшись до нас через форму Замовлення дзвінка